KVALITETSPOLITIK
Kvaliteten skal gennemsyre alt, vi gør. Vi, der arbejder inden forretningen tror på et fælles værdisystem, kundefokus og kvalitetsperspektiv.
Du, der benytter os, skal føle dig tryg og sikker i alle dele af processen.
Kvalitetsgruppen består af repræsentanter fra alle afdelinger i vores forretning. Salg, Produktion og Finans/Administration.
VI KOMMER HJEM TIL DIG.
Vi glemmer aldrig, at vi kommer til dit hjem og udfører et stykke arbejde, som du skal leve med i mange år fremover. Dit køkken vil sandsynligvis opleve dine børns opdragelse, mange glade middage med gode venner og familie - det vil være en del af din familie. Dette tager vi meget alvorligt. Dette er også noget, vi minder hinanden så ofte som muligt.
Vi arbejder med hænderne. Og vi i forretningen er mennesker. Folk kan sommetider gøre fejl. Det kan være alt fra at vores fragtagent laver en fejl, til at vi laver en fejl. Det sker - og vi er tydlige med at der nogle gange faktisk forekommer fejl. Natursten er et følsomt materiale, og vi er alle mennsker. selv om vi beskytter transporten og træner vores partnere og medarbejdere.
Når der opstår fejl, fokuserer vi på at, vores kunder ikke skal lide mere end nødvendigt.
Forretningen vurderer, forbedrer og udvikler hver dag procedurer for behandling af klager, rapportering af hændelser og kundetilfredshed.
ÅBENHED OG GENNEMSIGTIGHED
Hjemmesiden præsenterer forretningens løbende kundetilfredshedsstatistik som bliver opdateret i realtid.